Tuesday, June 24, 2008

Cak!


Ha.. cuba teka sapa saya
Saya lah awek yg paling cun dalam rumah no 13, Puncak Alam
Saya lah awek yg paling di gilai oleh babah saya
Saya lah awek yg paling di rindui oleh mama saya
Saya lah awek yg paling suka berebut barang dgn abang saya

Ye sapa saya?

Semalam saya tido dgn mama saya.. Pukul 12 malam saya menangis nak susu.. Mama saya terkulat2 bangun nak siapkan susu untuk saya.. Sebelum tu dia tercari2 puting saya yg kaler hijau tu.. Eh tak jumpa la plak.. Dia tak tau yg saya dah sembunyikan puting tu dalam baju tido saya.. kekekeke.. Sampai dah pagi baru saya keluarkan dari dalam baju tidur saya.. Tu lah Mama ni! Asyik nak sumbat mulut saya dgn puting je tauuuuu..

2 comments:

Anonymous said...

Aunty Pah teka ehh... Dina ler siapa lagi.. siap toncet pokok kelapa tuuu.. hehehe..

Anonymous said...

Sangat pandai aunty pah.. Tapi mama dina lagi pandai..