Thursday, February 5, 2009

Nasi ku beras mu

Semalam lunch time ada member yg baik hati, nak membawa saya keluar makan di restoran2 di luar nu. So kami ber-4 bergerak lah dgn hati yg riang, nak pergi makan kat satu restoran ni. Saya tak pernah makan kat kedai tu. Tu sbb excited sikit.

So, kata lapar kan. Ambik nasi, ikan merah asam pedas, sambal sotong and potato. Makan punye makan punye makan, alamak jelantah la nasi dia! Potong stim wo.. Org dah la lapar ni.. Sedihnyaaaaa.. Tapi makan lah jugak buat alas perut kan

Sebelum part makan tu kan. Dah isi2 pinggan tu dgn lauks pauks, pegi le kat cashier tu suruh dia kira. Cashier tu kata, makan dulu, ingatkan dia nak dtg kira kat tpt makan. Tapi sampai sudah yilek. So, lepas tu bila nak bayar, terhegeh2 nak tanye lauk apa. Penat nak mengulang da! Lepas tu nak tau how much saya kena? RM10 ok.. aarrghhh..tensen weh..

Tak nak ah makan kat situ lagik!!!! Kita makan tempat lain jommmmm...


3 comments:

Anonymous said...

kene specific nama kedai beb.. aku pon tak nak gi situ hehehe

mommy mq

Qey Dora said...

auw.. aku kah yg baik itu? oh tidakksss..

sib baik x sakit perut kan zah? sian kita. dgn harapan tinggi mcm tiang tepon kita nak makan sedap. tp x kesampaian..

Anonymous said...

Puji baik hati ada makna tu..muehehehe..

Nijot.. tak nak specific nanti aku kena saman plak ngan tokey kedai tu.. eceh, mcm le blog aku ni international sgt2..kekeke