Friday, August 22, 2008

Pose maut dari Dina

Kawan2, tgk ni abang saya tak malu betullah. Menangis sakan! Menjerit2! Entah apa2 la abang saya ni. Dia menangis sebab nak ikut babah go to work. Abang ni, mana boleh ikut babah go to work lah! Duduk la rumah dgn adik and mama. Nanti abang boleh tido dgn dina and mama. Tak suka ke? Kalau tak suka, pegi tido sorang2 kat bilik belakang tu. Nanti ada momok, tak taukkkk..

Tapi kawan2 cuba tgk saya. Saya pose maut ala2 James Bond gitu. Saya tgh cubaan memanjat sofa. Lately ni, saya dah boleh memanjat sofa tu. Sungguh gembira hati saya. Tapi mama saya susah hati sebab nanti saya melompat2 kat sofa tu nanti boleh jatuh gedebush kat bawah tu. Kalau dah jatuh, tentu la saya nangis cari mama saya kan. So far cobaan jatuh belum pernah lagi tapi esok2 mana lah tahu kan. I know I know! Jangan jadi anak derhaka mcm tanggang tu. Dengar cakap mama okeyyy...

This wiken, abang nak ikut babah pegi melaka, boys outing katanya. So saya kena tinggal dgn mama kat rumah. Kesian kan kita mama. Takpe nanti bila adik besar sikit, kita buat girls outing pulak kan. Tapi i heard mama nak pegi Team Building kat Bukit Merah bulan 10 nanti kan? Yahooooo..merdekaaaaaaaaa...!!!!!

0 comments: